söndag, december 18, 2005

Jag bloggar, alltså finns jag!

Någon har hävdat att man inte finns ifall man inte bloggar. Ett påståendet som är öppet för diskussion. Min längtan efter att blogga har dock blivit så stor att jag inte längre kan motstå frestelsen. Tänk vad härligt att få vräka ur sig precis (nästan) vad jag vill på min egen sida! Och efter att läst geniet Jan Berglins strip om bloggning finns det inte längre någon återvändo. Jag bloggar, alltså finns jag!


























































11 kommentarer:

Krassman sa...

Gud vad roligt att du Bloggar Claes....Precis som om jag inte fick nog av dina åsikter på jobbet.
Jag kommer vara en flitig besökare på din Blogg i framtiden...eller oxå inte.

Alejandro Firpo sa...

Sjysst, jag kommer med den första kommentaren ever...Grym strip, klockren!

Ha det killen,
Alejandro

www.alejandrofirpo.blogspot.com

Claes Nordmark sa...

Tack Ale - och jag tror att din blog kommer att passa bra in på Berglins ruta 3...eller? ;) Grym blog du skapat själv förresten!

Tack Krassman - själv är jag väldigt tacksam för dina åsikter på jobbet. Om och om och om igen. Julledigheten har aldrig någonsin varit så inbjudande...

Anonym sa...

Bra. Har länge undrat var du varit. Men nu är du alltså äntligen! Julkul. / P.

Claes Nordmark sa...

Hej P - Nu behöver du inte undra längre, jag finns här ;) Kul i jul!

Anonym sa...

Å, Herre min skapare...... se där.... nu har du kommit med i bloggspacen eller vad det kan tänkas att heta på innebloggspråket. Fortsätter det som det har börjat kan det ju sluta hur som helst. Stina-Pina

Claes Nordmark sa...

Stina-Pina - Det kommer med stor sannolikhet att sluta precis som det har börjat: med ett gigantiskt kaos...

Per sa...

Hej Brorsan! Äntligen finns dina åsikter utställda att betrakta under lupp och förstoringsglas. Lucius sa de visa (?) orden att man vet inget förrän man visat det för någon annan. Kanske tycker man inget förrän man visat det för någon annan också...

Claes Nordmark sa...

Per - Ha, ha! Jo, du får studera min blog noga och sedan utvärdera hur visa mina ord egentligen är.

Anonym sa...

PD/Riksdagen är riktigt moderna - kanske borde även vi i Sumpan börja blogga?

Men du sticker iaf ut... För vilken annan bloggare har ett porträtt hämtat från Firman Boy's hemsida?

Hit 'em low, hit 'em high!

/JJ

Claes Nordmark sa...

JJ: Ha, ha, den var bra! Jo, jag ser väl lite Firman Boy´s-aktig ut i min välrakade frisyr...kanske borde be dem länka till mig från sin hemsida?